قیمت سکه

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت زنده سکه

  • ۰
  • ۰

سلام من خواب دیدم یکی از خانمهای فامیل که البته خودش دوتا پسر مجرد هم داره دوتا گردنبند قلبی شکل به دور گردنم انداخت یکی از اونها گردنبند خودم بود طلای سفید و جواهر نشان و دیگری طلای زرد که جواهر قیمت سکه پارسیان ۷۵۰ عیار نشان نبود… حتما شما هم متوجه شدهاید که استقبال از پلاکهای طلا در بین آقایان، خصوصا در قشر جوان، در سالهای اخیر افزایش یافته است. با توجه به اینکه این روزها بازار طلا در دنیا و مخصوصا ایران ملتهب است و هر روز ممکن است با افزایش قیمت طلا مواجه شویم، انتخاب طلا به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف سخت شده است. به همین دلیل نرخ سکههای پارسیان در وزنهای مختلف تفاوتی با روز گذشته ندارد. از سال ۱۳۹۰ و با افزایش چشمگیر قیمت طلا در بازار ایران، ضرب و خرید و فروش سکههای یک گرمی آغاز شد. بعد از گذشت یک سال و 9 ماه از انتشار این خبر، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برای تهیه گزارشی از وضعیت سکههای گرمی به بازار طلا فروشان سبزه میدان، صرافان میدان فردوسی و طلا فروشی های سطح شهر تهران رفته و آخرین وضعیت خرید و فروش این سکهها را جویا شده است. در نهایت بهتر است بدانید که چیزی که سکه نامیده میشود در واقع سکه بهار آزادی، سکه امامی و سکه پهلوی هستند و سکهّهایی همچون سکههای پارسیان یا پارسارگاد فقط از مصنوعات طلا محسوب میشوند که آنها نیز با طرحهای مختلف مانند آیات قرآنی یا مشاهیر ایرانی ضرب میشوند و فقط پلاک طلا هستند.

خرید سکه پارسیان

پلاک طلا مردانه میتواند شامل اسم یا یک حرف باشد. از همین رو ما در گالری طلا و جواهرات زرنام برای حل این مشکل یک پیشنهاد داریم و می خواهیم بگوییم که اگر پول زیادی ندارید، خرید پلاک اسم طلا، بهترین گزینه برای شما است. مدت و زمان برای ساخت پلاک اسم سفارش بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما بستگی دارد، البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. برای سفارش و ساخت گردنبند اسم، ابتدا شما نام یا نوشته ای که می خواهید حک شود را برای ما می فرستید، در مرحله بعد طراحان شروع به طراحی برای شما می کنند و در طراحی های نمونه را برای شما ارسال می کنند تا بین آن ها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. با این حال تنوع در این موارد خیلی اهمیت ندارد و تنها نکته ای که شما باید به آن دقت کنید وزن آن پلاک سکه پارسیان میباشد. یعنی اگر کسی بخواهد سکه ای را ضرب کند حتما باید پنج گوش یا شش گوش یا چند ضلعی باشد و از حالت دوار خارج شود.

عیار سکه های پارسیان

اگر به دنبال هدیه مناسبی برای مادر، پدر، همسر، برادر، خواهر و یا دوستتون هستید و هنوز نمی دونید چی بگیرید که علاوه بر زیبایی ارزشمند هم باشه، بهتون پیشنهاد می کنم که این مطلب رو تا آخر بخونید چون ما میخوایم در این مطلب براتون از گردنبند اسم برای هدیه دادن به خانم ها و آقایان صحبت کنیم و بگیم که چرا می تونه به عنوان یک گزینه برای کادو دادن محسوب بشه. ما سیستمی طراحی کردیم برای سفارش ساخت پلاک طلای اسم طلا که بسیار کار را راحت کرده است . پس پلاک طلا برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی می باشد. این پلاکهای طلا در همراهی با مهرههایی به شکل تسبیح، جلوه زیبایی مییابند و برای هدیه دادن گزینه بسیار خوبی هستند. اما از طرفی نیز زیبایی و قیمتی بودن این فلز گران بها بر هیچکس پوشیده نیست و ما همچنان علاقه داریم که همچون گذشته، به عزیزانمان طلا هدیه دهیم.

قیمت سکه پارسیان

گردنبند برای زن، نشانه زیبایی و زینت است . آن است که با حوادثی مأیوس کننده روبرو خواهد شد . آخرین قیمتهای اوراق تسهیلات مسکن نشان میدهد که زوجهای تهرانی میتوانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۶۶ میلیون تومان میشود که همراه با هزینه ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، سکه ها در انواع گوناگون، با وزن های متفاوت و با عیارهای مختلفی ضرب می شوند که بنابر مشخصات آن ها قیمت گذاری می شوند، البته مرجع اصلی قیمت گذاری روی هر نوع سکه، بانک مرکزی هر کشور است که تعیین کننده قیمت نهایی، مالیات ارزش بر افزوده و حق ضرب هر نوع سکه است. یک گردن بند زیبا : به عشقی که خواستارش بودید خواهید رسید . قیمت طلا ساعت ۱۱ صبح امروز حدود شش هزار تومان از روز گذشته در همین ساعت ارزان شده و به همین دلیل قیمت سکههای پارسیان نیز بعد از چند روز دستخوش تغییر قیمت شد.

 
 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • منا منایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی