قیمت سکه

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت سکه

قیمت دقیق و بروز سکه

قیمت زنده سکه

  • ۰
  • ۰

هایفوتراپی پوست

درمان هایفو برای صورت به عنوان یک لیفت صورت غیر تهاجمی عمل می کند. پوست را سفت می کند، چین و چروک ها و خطوط ریز را از بین میبرد ، منافذ را کوچک می کند، و سپس باعث بهبود رنگ کلی پوست، منافذ، درخشندگی و خاصیت ارتجاعی می شود.این روش بخشی از روند رو به رشد درمان های ضد پیری است که برخی از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی ارائه می دهد

مهم است که هایفوتراپی  توسط یک کلینیک متخصص و ماهر انجام شود تفاوت هایفو و بوتاکس در این است که  هایفو می تواند تا 12 ماه ادامه داشته باشد و نتایج بعد از 2 تا 4 هفته نشان داده شود. از طرف دیگر اثرات بوتاکس بعد از 3 تا 5 روز قابل مشاهده است اما بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

صورت هایفو از امواج فراصوت برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می کند. این گرما به سلول های هدف پوست آسیب می رساند و باعث می شود بدن برای ترمیم آنها تلاش کند. برای انجام این کار، بدن کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن ماده ای در پوست است که به آن ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد.

هیچ برشی، جای زخم و زمان استراحت یا بهبودی لازم نیست. هایفو همچنین هزینه کمتری نسبت به لیفت صورت دارد. اکثر افراد سه ماه پس از درمان نهایی خود نتایج کامل را مشاهده می کنند.

اگر بالای 30 سال سن دارید می توانید این درمان را انجام دهید. اگر در دهه 30 خود هستید، هایفو تولید کلاژن را در ناحیه صورت و گردن شما تحریک می کند و به تاخیر انداختن روند پیری کمک می کند. رده سنی 40 و 50 شایع ترین سن برای این درمان است.

پزشکان معمولا جوانسازی صورت هایفو را با تمیز کردن ناحیه انتخابی صورت و استفاده از ژل آغاز می کنند. سپس از یک دستگاه دستی استفاده می کنند که امواج را در فواصل کوتاه منتشر می کند. هر جلسه معمولاً 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

اگر قصد جوانسازی پوست خود با استفاده از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها را دارید، ما به شما کلینیک پوست و مو شیوا یکی از معتبرترین و بهترین مراکز زیبایی اصفهان را معرفی می کنیم

  • ۰۲/۰۵/۱۵
  • منا منایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی